Chcete na svůj web špičkové texty,
ale máte z psaní závratě?

Vyšplhám pro ně za vás!

Plácneme si?

Co na mě práskli klienti?

Ing. Jana Vacková
koordinátorka propagace SPŠT

Roman Věžník se podílel na tvorbě naší microsite Pojď na SPŠT. Tato stránka podává pomocnou ruku žákům ZŠ při výběru dalšího studia. Roman řídil celý projekt a vytvořil texty, které přizpůsobil cílové skupině. Výsledný copywriting vhodně zapadá do konceptu propagační kampaně školy. V průběhu náborové kampaně připravoval texty k jednotlivým vzdělávacím oblastem na oficiální facebookovou stránku školy. Na Romanovi oceňuji vysokou profesionalitu, ochotu pomoci, spolehlivost, zajímavé a svěží nápady, včasné odevzdání projektu a zejména to nejdůležitější – dokáže kouzlit se slovy.

Lukáš Pítra
Lukáš Pítra
expert na online marketing

Spolehlivý proaktivní kreativec s přesahem do UX schopný i s minimální podporou vytvořit skvělé texty. To není oxymoron, to je Roman! Vřele doporučuju.

Tina Landová
Tina Landová
péče o prodejní síť Gorex

Jde dost těžko popsat, jak moc nám Roman pomohl. Jako kdyby nám četl myšlenky a dokázal je z tý hlavy konečně dostat „na papír“. S každým dalším textem si říkáme, že už to lepší být nemůže, a ono je. Pokaždý. Zas a znova nás to posadí na zadek. Nejen, že jeho texty čtu jedním dechem, ale hlavně si pořád říkám: „Yes, to je přesně ono!“ Úžasná spolupráce po všech stránkách, od začátku až do konce a výsledek je vždycky absolutně boží. Víte co? Přeju si, aby nám nové modely mašin chodily co nejdřív. Nejen kvůli businessu, ale právě kvůli těm textům, na který se už teď třesu. Díky, kouzelníku!

Jan Fabini
Jan Fabini
majitel Fabini

S panem Věžníkem jsem spolupracoval na textaci naší webové stránky a po této zkušenosti jej mohu jednoznačně doporučit. Přistupoval ke spolupráci s profesionalitou, s jakou jsem se doposud nesetkal. A i přesto, že to se mnou neměl vůbec jednoduché, odvedl naprosto perfektní práci. Zamýšlím-li se nad společnými přípravami textů zpětně, musím obzvlášť poukázat na upřímný zájem o dobrý výsledek, který jsem z pana Věžníka cítil. Pan Věžník je člověk na svém místě a já doufám, že se dříve či později pustíme do dalšího společného textování. Za dosavadní práci mu mnohokrát děkuji.

Klára Seidlová
spolumajitelka OptikDoDomu

Doposud jsme si texty na náš blog na webu OptikDoDomu psali vlastními silami. Letos jsme si řekli, že necháme články napsat někoho, kdo se copywritingem živí, a proto jsme navázali spolupráci s Romanem Věžníkem. Hned první, úplně nový článek nás mile překvapil, a tak jsme se hned domluvili na další spolupráci. Protože článků na našem blogu máme hodně, Roman momentálně našim stávajícím článkům dává „nový kabát“. Oceňuji, že je spolehnutí na dodržení termínu a dodané texty a články není potřeba nijak upravovat, jsou perfektní, svižné a vtipné, a to hned napoprvé :-)

Alžběta Mrázová a Vojtěch Paclík
majitelé Penzionu Mácha

Jako copywritera pro web našeho penzionu jsme si vybrali pana Věžníka na základě toho, jakou formou má psaný svůj vlastní web. Když jsme ho pročítali, řekli jsme si: „Tohle je přesně to pravé! Vtipné, trefné, věcné.“ Spolupráce s ním pak byla procházka růžovým sadem – profesionální přístup, jehož výsledkem jsou skvělé texty. Pro něj však musela být práce pro nás očistec. S protahující se rekonstrukcí jsme neustále posouvali termíny, nebyli schopni kloudně a včas odeslat podklady. I přesto zachoval naprosté dekorum a profesionalitu.

Radim Hasalík
srdcař online marketingu

Roman Věžník nám pomáhal vymýšlet název pro klienta, který prodává kvalitní nářadí. Na základě mnou připravené marketingové strategie dodal několik různých názvů s podrobným zdůvodněním. Název jsem posléze otestoval na skupině zákazníků a byl jednomyslně přijat. Také se s ním ztotožnil klient. Výsledkem naší spolupráce je název odlišující klienta od konkurentů a podporující vyznění značky. Spolupráci s panem Věžníkem vřele doporučuji.

Další okouzlení klienti

Zkušenosti si nevezmu do hrobu,
ale dělím se o ně na blogu

Jak drahý je levný copywriter
Levný copywriter je jako nezateplený barák. Když si ho pořizujete, jásáte nad cenou. Ale už po první faktuře za provozní náklady budete slzet. A nejspíš ne štěstím. Proč?
Vyzvonit celé